Carti “Rub-Down transfer”

Pe la inceputul acestui an am primit comanda pentru cartea “Wild Garden” inainte de a intra pe stoc. Ca uite asa te mai surprind si clientii pe picior gresit 🙂 Eu habar nu aveam despre ce e vorba cand am vazut titlul…..L-am cautat si apoi am vazut videoclipul si m-am indragostit. Am asteptat cu comanda deja pregatita pe hold vreo 10 zile ca sa intre si acest titlu pe stoc si am comandat cartea in dublu exemplar (una pentru clienta, una pentru mine). Stiu ca recomandarea Usborne e pentru 5 ani+ dar ….ma pot si eu incadra in aceasta categorie, nu-i asa?

In esenta cartea este o carte de colorat (de genul celor pentru adulti) cu desene fine si detalii multiple, cu flori, frunze, albine si fluturi dar care are si abtibilde care sa fie transferate pe pagini pentru a completa “gradina” diafana. In realitate este asa frumoasa grafica si abtibildele detaliate si fine, incat eu mai degraba as recomanda-o ca si cadou pentru fete mai mari de 8-9 ani sau pentru doamne si domnisoare.

Intre timp, dupa “Wild Garden” a aparut si “Butterflies and Bugs” avand acelasi concept. Aici gasiti mai multe informatii despre aceasta colectie: https://usborne.com/browse-books/catalogue/series/1/1695/rubdown-transfer-books/

Mai jos este un videoclip pentru exemplificare din “Wild Garden”. Enjoy!

Pretul este de 12.99 GBP, dar se justifica prin grafica si calitatea exceptionala a cartii.

Leave a Reply

