“Wind-up” – carti cu jucarii si trasee integrate

Cartile din seria “Wind-up” sunt minunate. La fel ca si cele cu flap-uri nu puteti sa va dati seama cat de minunate pana nu le vedeti. Fiecare dintre ele contine o jucarie ce parcurge trasee prin gradina, printre insulele piratilor, pe sinele de tren etc. Sunt mari, cartonate, traseele sunt bine definite, iar imaginile si grafica excelente ca la orice carte Usborne. Intreaga carte pare o cutie si este realizata in mod deosebit. Eu am vazut fizic “Wind-up Lady Bug” si “Wind-Up Pirate Ship” si am fost uimita. Mi-as fi dorit cand eram copil sa avem astfel de jucarii…..

wind-up-pirate_ship9781409583882-wind-up-ladybird9781409581796-wind-up-train-new84267   noisy-windup-fire-engine wind_up_racing_cars wind-up_plane wind-up_train wind-up-bus-2013

Cartile au format 27-30×23-24cm si contin 10-14 pagini cartonate cu trasee integrate (in functie de model). Sunt recomandate copiilor incepand cu varsta de 2-3 ani. Preturile variaza intre 98 RON/buc(14.99 GBP/buc) si 130 RON/buc(19.99 GBP/buc) in functie de model.

De aceasta data voi posta videoclipuri ca sa vedeti cum sunt aceste carti pentru ca mi se par mult mai reprezentative decat pozele.

2 thoughts on ““Wind-up” – carti cu jucarii si trasee integrate

    • Cartile se pot aduce din UK printr un reprezentant Usborne. Sau puteti verifica la orice reprezentant ce are in stoc. Momentan eu am in stoc doar Wind Up Lady Bug din variantele existente. In cazul ca va interseaza ma puteti contacta pe mail, telefon sau Fb

      Like

Leave a comment